vrijdag 23 maart 2012

Voorbereiden op het seizoen

De laatste weken ben ik bezig mijn voorbereiding wat uit te breiden. De eerste lange fietstochten zijn gemaakt en gaan best goed. Vorige week 5 uur achter elkaar op de mountainbike gezeten en aardig door kunnen fietsen, dat geeft moed. Geen vermoeide benen of zadelpijn, het nieuwe SQ lab zadel zit echt perfect en kik kan het er lang op vol houden. Het zwemmen gaat ook beduidend beter t.o.v. vorig jaar. De uren in het zwembad beginnen vruchten af te werpen en met name de laatste trainingen van Johan Neevel dragen bij aan mijn vooruitgang. Tot zo ver best positief, iets minder is mijn achillespees belessure die maar langzaam beter wordt. De pees is ontstoken en er zit een bobbel op. Dat betekent veel concentrisch rekken en koelen. Het herstel mag van mij veel sneller gaan dan dat nu het geval is, ik mis het hardlopen toch meer dan gedacht. Maar hopelijk is het over een maand beter en kan ik weer voorzichtig wat meer kilometers maken.
Nu maar hopen dat de buitenwater temperatuur snel omhoog gaat, zodat buiten zwemmen ook weer kan. Komend weekend een lange tocht op de ATB maken en voorbereiden op Raid de Hautes Fagnes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten