zaterdag 3 maart 2012

In voorbereiding op......Inferno triathlon

Jippie, heb weer ingeschreven voor de Inferno Triathlon. Dus zijn de voorbereidingen ook weer in volle gang. De voorbereiding gaat tot nu toe tenminste al veel beter dan vorig jaar, toen kampte ik nog met een blessure aan mijn rug. Deze is nu helemaal over, maar daarvoor in de plaats een ongewillige achillespees, maar die is tegen die tijd wel hersteld. Op dit moment ligt het accent dan ook helemaal op fietsen en zwemmen en eigenlijk gaat dat best goed. De eerste XC ATB heb ik weer gereden en dat ging best goed, al mis ik nog veel explosieve kracht, maar daar wordt aan gewerkt.
Vandaag heb ik een supergave fiets getest, een cannondale flash carbon 1. Een super fiets, maar toch mis ik een beetje het comfort van een fully. Dus stap ik over op 27,5" wielen, heb er al mee getest en ik vond het super.
De voorbereiding zal nu bestaan uit zoveel mogelijk woon werk verkeer op de fiets aangevuld met de zwemtraining via de zwemclub. Als het weer warmer is zoveel mogelijk meters maken in het buitenwater.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten